INFORMACJE O DOSTAWCY
Nazwa: Wellis Hungary Plc.
Siedziba statutowa: 1118 Budapeszt, Budaörsi út 31/C.
Adres pocztowy: 2371 Dabas, Mánteleki út hrsz. 0417.
Obsługa klienta: patrz punkt 1.7
Telefon: +36 29 564 380
Adres e-mail: [email protected]
Numer rejestracyjny firmy: 01-10-048882
Nazwa sądu rejestrującego: Sąd Rejestrowy Spółek w Budapeszcie – Stołeczny Sąd Rejonowy
Numer VAT: 25584864-2-43
WAŻNOŚĆ, INFORMACJE OGÓLNE
1.1. Niniejsze OWH obejmują wszystkie usługi handlu elektronicznego, które www.woocommerce-1147769-4311243.cloudwaysapps.com (dalej: Witryna) oferuje za pośrednictwem swojego sklepu internetowego (dalej: Sklep internetowy Wellis). Ponadto niniejsze Warunki obejmują wszystkie transakcje handlowe zawierane drogą elektroniczną między Stronami określonymi w niniejszych Warunkach.
1.2.Korzystając ze sklepu internetowego Wellis, Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje postanowienia Regulaminu.
1.3. Zakupy w sklepie internetowym Wellis są możliwe za pośrednictwem zamówień przesyłanych drogą elektroniczną, zgodnie z Regulaminem. Korzystanie z usług sklepu internetowego Wellis nie wymaga rejestracji (a następnie logowania); każdy może złożyć zamówienie zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
1.4. Zamówienie można dowolnie modyfikować lub anulować bez konsekwencji do 14 dni po potwierdzeniu zamówienia wysłanym pocztą elektroniczną. Więcej informacji i warunków dotyczących anulowania lub modyfikacji zamówień znajduje się w punkcie 5.
Zamówienie można zmodyfikować wyłącznie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w punkcie 1.5.
1.5. Obsługa klienta: Wellis Hungary Plc.
Miejsce obsługi klienta: 2371 Dabas, Mánteleki út hrsz. 0417.
Osobisty odbiór klienta nie jest dostępny w lokalizacji biura obsługi klienta. Klient może skontaktować się z obsługą klienta wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu.
Administracja jest dostępna w języku węgierskim, angielskim, francuskim lub niemieckim.
Połączenie z działem obsługi klienta:
Godziny otwarcia działu obsługi klienta:
Dni robocze
Poniedziałek – czwartek: od 8:00 do 12:00 i od 13:00 do 16:30
Piątek: od 8:00 do 12:00 i od 13:00 do 15:30
Telefon: +36 20 485 9890
Strona internetowa: www.woocommerce-1147769-4311243.cloudwaysapps.com
E-mail: [email protected]
1.6. Adresy dostawy i adresy do fakturowania podane przez Klienta mogą znajdować się wyłącznie na terytorium Stanów Zjednoczonych. Kingdom.
1.7. Podane ceny są cenami brutto, tj. zawierają 20% podatku VAT.
ZAMÓWIENIA I UMOWY DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ SKŁADANYCH PRZEZ INTERNET
2.1.Składając zamówienie drogą elektroniczną na Stronie internetowej, Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje Regulamin oraz Oświadczenie o ochronie prywatności opublikowane na Stronie internetowej, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych określonych w Oświadczeniu o ochronie prywatności. Jeżeli Klient nie akceptuje Regulaminu lub nie wyraża zgody na przetwarzanie danych, zobowiązany jest do opuszczenia i zaprzestania korzystania ze sklepu internetowego Wellis.
2.2. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub opóźnienia w dostawie wynikające z błędnych lub niedokładnych danych dostarczonych przez Klienta. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z zapomnienia hasła przez Klienta lub udostępnienia go osobie nieupoważnionej z jakiegokolwiek powodu niezależnego od Dostawcy. Klient powinien powiadomić obsługę klienta o każdej zmianie danych w aktywnych zamówieniach, wysyłając wiadomość e-mail na adres e-mail podany w punkcie 1.5. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub opóźnienia wynikające ze zmiany zarejestrowanych danych przez Klienta.
2.3 Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną zarówno przez osoby fizyczne, jak i firmy.
2.4. Istotne cechy, atrybuty i instrukcje użytkowania produktu można znaleźć na stronie informacyjnej danego produktu. Jeśli produkt ma korzystniejsze, bardziej korzystne właściwości niż informacje podane na stronie internetowej lub w instrukcji użytkowania, uznaje się to za wypełnienie umowy przez Dostawcę.
Jeśli Klient potrzebuje więcej informacji na temat jakości, podstawowych cech, użytkowania i użyteczności jakiegokolwiek produktu na Stronie Internetowej, może skontaktować się z centrum obsługi klienta pod jednym z kontaktów wymienionych w punkcie 1.5.
2.5. Cena zakupu jest zawsze kwotą wskazaną przy wybranym produkcie, która – jeśli nie jest osobno oznaczona – zawiera już podatek VAT. Cena zakupu produktów nie obejmuje kosztów dostawy. Kwota do zapłaty jest wyświetlana w funtach szterlingach (GBP) dla klientów brytyjskich). Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny i danych produktów oraz innych warunków zamówienia, pod warunkiem, że zmiana zostanie zastosowana w tym samym czasie, co wprowadzenie produktów na stronie internetowej. Zmiana nie ma wpływu na cenę zakupu już zamówionych produktów.
2.6.
Jeśli, pomimo całej ostrożności i staranności Dostawcy, w interfejsie Witryny zostanie opublikowana wadliwa cena, Dostawca nie jest zobowiązany do sprzedaży produktu / usługi po wadliwej cenie, ale może zaoferować Klientowi prawidłowe wykonanie po właściwej cenie, o czym Klient może wstrzymać się z zamiarem zakupu.
Wadliwa cena to w szczególności, ale nie wyłącznie:
- oczywiście nieprawidłowa, nierealistyczna cena, która znacznie różni się od ogólnie przyjętej ceny danego produktu/usługi;
- “0” GBP lub “1” GBP z powodu awarii systemu;
- inna uderzająca cena, która pokazuje dysproporcję wartości.
Dostawca wyklucza wszelką odpowiedzialność za błędy we wprowadzaniu danych lub fałszywe/nieprawidłowe deklaracje cenowe.
2.7. Dostawca zaakceptuje zamówienie za pośrednictwem Witryny tylko wtedy, gdy Klient całkowicie wypełni wszystkie pola wymagane dla zamówienia. (Jeśli Klient wypełni pole nieprawidłowo lub niekompletnie, Witryna wyśle komunikat o błędzie od Dostawcy). Klient może umieścić wybrany produkt (produkty) w Koszyku za pomocą przycisku “Dodaj do koszyka” na stronie. Aby wyświetlić i zmodyfikować zawartość Koszyka, Klient może kliknąć ikonę Koszyka po prawej stronie Witryny, a następnie kliknąć przycisk Modyfikuj, aby określić żądaną ilość produktów. Po sfinalizowaniu zawartości Koszyka, Usługobiorca może złożyć zamówienie poprzez kliknięcie przycisku “Kupuję” pod skumulowaną ceną zakupu. Następnie należy podać swoje dane, wybrać sposób dostawy, sposób rozliczenia zamówienia, a także dodać komentarz do zamówienia. Po wybraniu jednej z metod płatności klient może kliknąć przycisk “Kontynuuj”, aby sprawdzić informacje o zamówieniu przed jego złożeniem. Następnie Klient musi potwierdzić, że przeczytał, zrozumiał i zaakceptował Ogólne Warunki Handlowe oraz Oświadczenie o Prywatności, zaznaczając odpowiednie pole wyboru. Aby złożyć zamówienie i wysłać wycenę, Klient musi kliknąć przycisk “Potwierdź”. Kliknięcie przycisku “Potwierdź” oznacza złożenie zamówienia, co pociąga za sobą obowiązek zapłaty przez Klienta.
2.8. Umowa zawarta między Stronami w momencie zakupu produktu – w języku angielskim – jest umową pisemną, Usługodawca rejestruje ją i przechowuje do późniejszego wglądu przez okres 5 lat od jej zawarcia.
2.9.Dostawca nie podlega postanowieniom żadnego kodeksu postępowania.
WIĄŻĄCA WYCENA, POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
3.1. Klikając przycisk “Potwierdź”, Klient dokonuje wiążącej i płatnej wyceny zakupu produktów znajdujących się w Koszyku, a zaznaczając pole wyboru, akceptuje i wyraża zgodę na niniejsze Warunki. Gdy wycena i zamówienie Klienta dotrą do najbliższego wyłącznego partnera Wellis w oparciu o adres dostawy Klienta, spowoduje to wiążącą wycenę w imieniu Klienta.
3.2. Złożenie zamówienia przez Klienta nie skutkuje zawarciem umowy pomiędzy Wyłącznym Partnerem Wellis a Klientem. Otrzymanie przez Wyłącznego Partnera Wellis zamówienia dostarczonego drogą elektroniczną przez Klienta zostanie niezwłocznie potwierdzone przez Wyłącznego Partnera Wellis za pomocą automatycznego potwierdzenia e-mail lub telefonicznie w ciągu 48 godzin, które zawiera dane Klienta zarejestrowane podczas zakupu (np. dane do faktury i dostawy), identyfikator zamówienia, listę zamówionych pozycji, ich ilość, cenę produktu, sposób i planowany termin dostawy, koszt wysyłki oraz całkowitą kwotę do zapłaty. Wiadomość e-mail lub rozmowa telefoniczna z potwierdzeniem stanowi jedynie informację dla Klienta, że jego zamówienie zostało odebrane przez Wyłącznego Partnera Wellis. Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią wiadomości e-mail z potwierdzeniem, jej załącznikiem lub zawartymi w niej linkami, w celu sprawdzenia poprawności podanych przez siebie danych i parametrów. Wszelkie kwestie, dodatkowe koszty dostawy i inne koszty lub opóźnienia, które mogą wynikać z nieprawidłowo lub niewystarczająco szczegółowych informacji, ponosi Klient. Potwierdzenie otrzymania zamówienia, jak określono w niniejszej sekcji, nie oznacza akceptacji oferty Klienta.
3.3. Umowę można uznać za zawartą dopiero w momencie, gdy Wyłączny Partner Wellis oświadczy o przyjęciu zamówienia, co zostanie potwierdzone odrębną wiadomością e-mail wysłaną do Klienta.
3.4. Klient będzie zwolniony z wiążącej wyceny, jeśli w ciągu 48 godzin nie otrzyma od Wyłącznego Partnera Wellis wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
3.5. Jeśli Klient wysłał już zamówienie do Wyłącznego Partnera Wellis i zauważy błąd dotyczący informacji zawartych w wiadomości e-mail z potwierdzeniem, musi niezwłocznie, ale w ciągu 24 godzin, powiadomić o tym Wyłącznego Partnera Wellis, wysyłając wiadomość e-mail na adres e-mail podany w punkcie 1.5.
WARUNKI DOSTAWY I WARUNKI PŁATNOŚCI
4.1.Wyłączny Partner Wellis dostarcza zamówiony produkt z prośbą o dostawę do domu z pomocą firmy kurierskiej za opłatą. Jeśli Klient złożył kilka zamówień, nie można ich połączyć w jedną dostawę.
4.2.Szacowany termin dostawy jest zawsze zawarty w potwierdzeniu zamówienia, w zależności od czasu otrzymania zamówienia, podlega on indywidualnemu uzgodnieniu.
4.3. Warunki płatności zostaną określone przez wyłącznego partnera Wellis pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
4.4. Warunki dostawy zostaną określone przez wyłącznego partnera Wellis pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KLIENTA BĘDĄCEGO KONSUMENTEM
5.1.Jeżeli Klient jest konsumentem, przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy w odniesieniu do produktów zakupionych i zamówionych za pośrednictwem sklepu internetowego Wellis zgodnie z niniejszymi OWH.
Konsument to osoba fizyczna (“Konsument”) działająca poza swoim zawodem, samozatrudnieniem lub działalnością gospodarczą.
Klient będący konsumentem jest uprawniony, w przypadku umowy zakupu produktu, do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania przesyłki od osoby trzeciej innej niż przewoźnik wskazany przez Klienta.
Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w okresie między zawarciem umowy a datą otrzymania produktu.
Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy
– w przypadku produktu nieprefabrykowanego, który został wyprodukowany na polecenie lub wyraźne żądanie konsumenta, lub w przypadku produktu, który został wyraźnie dostosowany do potrzeb konsumenta.
– w przypadku produktu sprzedawanego w zapieczętowanym opakowaniu, które ze względów zdrowotnych i higienicznych nie może zostać zwrócone po dostawie, jeżeli opakowanie zostało otwarte.
PROCES KORZYSTANIA Z PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
6.1.Jeśli Konsument chce skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musi przesłać wyraźne pisemne oświadczenie o zamiarze odstąpienia od umowy do działu obsługi klienta wyłącznego partnera Wellis w formie listu wysłanego pocztą lub drogą elektroniczną, zgodnie z punktem 1.5 niniejszych OWU. W tym celu Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępnego w niniejszych OWU w Załączniku 1. Konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy do wyłącznego partnera Wellis w ciągu 14 dni od zakupu – przed upływem terminu wskazanego powyżej.
6.2. Na Konsumencie spoczywa ciężar udowodnienia, że skorzystał z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami punktu 6 lub odpowiednimi przepisami prawa.
6.3. Zarówno w przypadku przesyłki pocztowej, jak i elektronicznej, Wyłączny Partner Wellis potwierdza drogą elektroniczną otrzymanie oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
6.4. Odstąpienie należy uznać za ważne w terminie, jeżeli Konsument wyśle stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych (do 14 dni kalendarzowych) do Wyłącznego Partnera Wellis.
6.5. W przypadku wysłania oświadczenia pocztą jest to data nadania, w przypadku poczty elektronicznej przy obliczaniu terminu należy wziąć pod uwagę datę wysłania w imieniu wyłącznego partnera Wellis. Klient uznany za konsumenta musi wysłać swoje oświadczenie o odstąpieniu od umowy jako list polecony pocztą, aby skutecznie udowodnić datę wysyłki.
6.6.
Klient będący konsumentem zobowiązany jest do zwrotu zamówionych produktów niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia poinformowania Wellis Exclusive Partner o odstąpieniu od umowy na poniższy adres:
Adres pocztowy do doręczeń zwrotnych:
Adres Wyłącznego Partnera Wellis, u którego Klient dokonał zakupu produktu.
Zwrot może być dokonany drogą wysyłkową, pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. W przypadku zwrotu produktu za pośrednictwem firmy przewozowej, data zwrotu musi zostać przekazana do działu obsługi klienta w ciągu 2 dni roboczych przed dostawą. Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6.7. Termin uważa się za zachowany, jeżeli Konsument wyśle produkt (pocztą lub kurierem zamówionym przez siebie lub firmę kurierską) przed upływem terminu 14 dni.
6.8. Koszt odesłania produktu na adres Wyłącznego Partnera Wellis ponosi Klient, chyba że Wyłączny Partner Wellis zobowiązał się do poniesienia tych kosztów. Na życzenie Konsumenta Wyłączny Partner Wellis zajmuje się organizacją zwrotu, przy czym koszty czynności organizowanych przez Wyłącznego Partnera Wellis obciążają Konsumenta, Wyłączny Partner Wellis w tym przypadku nie ponosi kosztów zwrotu zamiast Konsumenta, zapewnia jedynie pomoc Konsumentowi w załatwieniu spraw związanych z organizacją zwrotu. Konsument musi powiadomić dział obsługi klienta wyłącznego partnera Wellis o takim żądaniu z wyprzedzeniem, wysyłając wiadomość e-mail na adres e-mail podany w punkcie 1.5.
6.9. Wyłączny Partner Wellis nie jest w stanie odebrać zwracanej paczki, jeśli jest to przesyłka pobraniowa. Konsument nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów poza kosztami zwrotu produktu w związku z odstąpieniem od umowy.
6.10.W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta, Wyłączny Partner Wellis niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty przesyłki (zapłacone za dostawę), z wyjątkiem dodatkowych kosztów związanych z wyborem przez Konsumenta alternatywnego sposobu dostawy zamiast najtańszego oferowanego przez Wyłącznego Partnera Wellis. Wyłączny Partner Wellis jest uprawniony do wstrzymania się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania produktu z powrotem, Wyłączny Partner Wellis nie ponosi odpowiedzialności za utratę paczek/błędy w dostawie.
6.11. Zwroty są dokonywane przy użyciu tej samej metody płatności, co pierwotna transakcja, chyba że Klient wyraźnie wyraził zgodę na użycie innej metody płatności; taka transakcja zwrotu nie może skutkować dodatkowymi kosztami dla Klienta.
6.12.Jeżeli Klient będący konsumentem odstąpi od zakupu produktu w drodze jednostronnego oświadczenia, ale używa produktu, którego dotyczy odstąpienie, w sposób wykraczający poza wymagane użycie, tak że ustalenie jego charakteru, właściwości lub działania nie jest już możliwe, wówczas Klient ponosi odpowiedzialność za utratę wartości produktu. Wyłączny Partner Wellis jest uprawniony do żądania kwoty proporcjonalnej do tej amortyzacji podczas zwrotu ceny zakupu danego produktu w ramach prawa do odstąpienia od umowy, tj. może odliczyć tę kwotę od zwracanej ceny zakupu w drodze odszkodowania. Kwota amortyzacji jest obliczana na podstawie produktu, którego dotyczy odstąpienie od umowy: jego charakteru, wartości (ceny zakupu) oraz stopnia zużycia wynikającego z użytkowania, o którym mowa powyżej.
6.13. Jeżeli Konsument skorzysta z prawa odstąpienia od umowy po rozpoczęciu wykonywania umowy o świadczenie usług, będzie zobowiązany do zwrotu uzasadnionych kosztów poniesionych przez Wellis Exclusive Partner.
GWARANCJA
7.1. Obowiązkowa gwarancja
7.1.1. Wellis Exclusive Partner posiada gwarancję na niektóre towary konsumpcyjne trwałego użytku, co oznacza, że w okresie gwarancyjnym są one zwolnione z obowiązku gwarancyjnego, jeżeli udowodnią, że przyczyna usterki wystąpiła po dostawie.
7.1.2.
Początkiem okresu gwarancyjnego (czasem gwarancji) jest data faktycznej dostawy, tj. dostarczenia produktu do Klienta, a w przypadku, gdy wdrożenia dokonuje Wyłączny Partner Wellis lub jego przedstawiciel, jest to dzień wdrożenia.
Usterka nie jest objęta gwarancją, jeśli przyczyna wystąpiła po dostarczeniu produktu do Klienta, np. jeśli usterka wynika z
- nieprawidłowe wdrożenie (chyba że wdrożenie zostało przeprowadzone przez wyłącznego partnera Wellis lub jego przedstawiciela lub jeśli nieprawidłowe wdrożenie wynika z błędu w instrukcji obsługi)
- niewłaściwe użytkowanie, lekceważenie instrukcji zawartych w podręczniku użytkownika,
- niewłaściwe przechowywanie, niewłaściwa obsługa, wandalizm, wypadek,
- uszkodzenie przez żywioły, klęska żywiołowa.
W przypadku usterki objętej gwarancją Klient zobowiązany jest do:
- według własnego uznania, zażądać naprawy lub wymiany, chyba że realizacja wybranego roszczenia gwarancyjnego jest niemożliwa lub wiązałaby się z nieproporcjonalnie wysokimi dodatkowymi kosztami dla Wyłącznego Partnera Wellis w porównaniu z realizacją innego roszczenia gwarancyjnego, biorąc pod uwagę wartość produktu w stanie wolnym od wad, miarę naruszenia umowy i szkodę wyrządzoną Klientowi przez realizację roszczenia gwarancyjnego.
- Jeśli Wyłączny Partner Wellis nie podejmie się naprawy ani wymiany w rozsądnym czasie w celu wypełnienia tego zobowiązania, nie będzie w stanie zaspokoić interesów Konsumenta lub jeśli zainteresowanie Klienta naprawą lub wymianą ustało, wówczas Klient może, według własnego uznania, zażądać proporcjonalnego obniżenia ceny zakupu, może naprawić usterkę samodzielnie lub przez kogoś innego na koszt Wyłącznego Partnera Wellis lub może odstąpić od umowy.
Nie ma miejsca na wycofanie się z powodu nieistotnego błędu.
Jeżeli Klient zgłosi żądanie wymiany w ciągu trzech dni roboczych od daty zakupu (oddania do użytku) z powodu wady produktu, wyłączny partner Wellis jest zobowiązany do wymiany produktu, pod warunkiem, że wada uniemożliwia jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.
Naprawa lub wymiana – biorąc pod uwagę właściwości produktu i zamierzony cel Klienta – musi zostać dokonana w rozsądnym terminie, aby nie naruszać interesów Klienta. Wyłączny Partner Wellis powinien dołożyć wszelkich starań, aby dokonać naprawy lub wymiany w ciągu maksymalnie piętnastu dni.
Podczas naprawy w produkcie mogą być instalowane wyłącznie nowe części.
Okres naprawy, w którym Klient nie może korzystać z produktu, nie jest objęty okresem gwarancji. Okres gwarancji zostanie wznowiony w przypadku wymiany (naprawy) produktu lub wymienionego (naprawionego) produktu (części produktu), a także w konsekwencji wady powstałej w wyniku naprawy.
7.1.3. Koszty związane z realizacją gwarancji obciążają wyłącznego partnera Wellis.
7.1.4. Wyłączny Partner Wellis będzie zwolniony z odpowiedzialności z tytułu gwarancji tylko wtedy, gdy udowodni, że przyczyna usterki wystąpiła po spełnieniu świadczenia.
7.1.5. Klient nie jest jednak uprawniony do jednoczesnego dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji w odniesieniu do tej samej wady. Niezależnie od tych ograniczeń, uprawnienia Klienta wynikające z rękojmi są niezależne od uprawnień określonych w punktach 7.1 i 7.2.
7.1.6.Gwarancja nie ma wpływu na realizację uprawnień Klienta wynikających z przepisów prawa – w szczególności odpowiedzialności za wady fizyczne, rękojmi za wady produktu i odszkodowania.
7.2. Dobrowolna gwarancja
7.2.1. Wyłączny Partner Wellis może udzielić gwarancji na okres wskazany w opisie produktów sprzedawanych w Serwisie. Dostawca podaje okres gwarancji każdego produktu oraz szczegółowe warunki gwarancji najpóźniej przy odbiorze produktu przez Klienta, podając informacje zawarte w karcie gwarancyjnej (karcie gwarancyjnej).
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
8.1.Odpowiedzialność za wady materiałowe
8.1.1.W przypadku wadliwego wykonania umowy przez wyłącznego partnera Wellis, Klient może dochodzić swoich roszczeń gwarancyjnych wobec wyłącznego partnera Wellis. W przypadku umowy konsumenckiej Klient może dochodzić swoich roszczeń z tytułu rękojmi za wady produktu przez okres dwóch lat od daty odbioru, które istniały w momencie dostawy produktu. Po upływie tego dwuletniego okresu prawo Klienta do roszczeń z tytułu rękojmi nie może zostać uznane.
8.1.2. W przypadku umowy z klientem niebędącym konsumentem, powód może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi w terminie 1 roku od dnia otrzymania towaru.
8.1.3. Na podstawie roszczenia gwarancyjnego Klient – według własnego uznania – może zażądać naprawy lub wymiany, chyba że roszczenie Klienta jest niemożliwe do zrealizowania przy użyciu tych metod lub spowodowałoby to nieproporcjonalne dodatkowe koszty dla Wyłącznego Partnera Wellis w porównaniu z innym roszczeniem Klienta. W przypadku, gdy Wyłączny Partner Wellis nie podjął się lub nie wykonał naprawy lub wymiany, lub nie mógł ich wykonać w terminie odpowiednim dla Klienta, lub w przypadku utraty interesu, Klient może żądać proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia lub wada może zostać usunięta na koszt Wyłącznego Partnera Wellis, może zostać usunięta przez inne osoby, lub – w ostatnim przypadku – może również rozwiązać umowę. Nie ma miejsca na odstąpienie od umowy z powodu nieistotnej wady.
8.1.4. Klient może również zmienić jedno z wybranych przez siebie roszczeń gwarancyjnych na inne, ale zapłaci wyłącznemu partnerowi Wellis koszt zmiany, chyba że wyłączny partner Wellis podał powód takiej zmiany lub zmiana była uzasadniona w inny sposób.
8.1.5. Po wykryciu wady Klient niezwłocznie powiadomi o niej wyłącznego partnera Wellis. W przypadku umowy z klientem będącym konsumentem, wady zgłoszone w ciągu dwóch miesięcy od ich wykrycia muszą zostać niezwłocznie uznane za opublikowane. Klient ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z opóźnienia w komunikacji.
8.1.6. Klient może wykonywać swoje prawa gwarancyjne bezpośrednio wobec Wyłącznego Partnera Wellis.
8.1.7.W przypadku umowy z Klientem uznanym za konsumenta domniemywa się, że w ciągu sześciu miesięcy od wykonania umowy wada uznana przez Klienta istniała już w momencie dostawy, chyba że takie domniemanie jest niezgodne z charakterem produktu lub charakterem wady. W takim przypadku wyłączny partner Wellis będzie zwolniony z obowiązku rękojmi tylko wtedy, gdy obali to domniemanie, tj. udowodni, że przyczyna wady wystąpiła po dacie wykonania umowy, tj. dostarczenia produktu Klientowi.
Jeżeli wyłączny partner Wellis może udowodnić, że przyczyna usterki wystąpiła po dacie dostawy, nie jest on zobowiązany do uznania roszczenia gwarancyjnego Klienta. Jednakże w przypadku Klienta będącego konsumentem, po upływie sześciu miesięcy od dostawy, Klient będący konsumentem jest zobowiązany udowodnić, że wykryta przez niego wada istniała już w dniu dostawy. Z chwilą zakończenia dostawy ryzyko uszkodzenia przechodzi na Klienta, a zatem wszelkie wady produktu powstałe z jakiegokolwiek późniejszego powodu (np. niewłaściwego użytkowania, braku konserwacji lub celu, nieuniknionych szkodliwych okoliczności, naturalnego zużycia) nie są objęte odpowiedzialnością Wyłącznego Partnera Wellis. Jeśli produkt był wadliwy lub Klient był świadomy tego faktu w momencie zawarcia umowy, lub musiał go uznać lub wziąć pod uwagę ze względu na charakter produktu lub okoliczności umowy, nie można stwierdzić wadliwego działania wyłącznego partnera Wellis,
8.1.8.Koszty związane z realizacją gwarancji obciążają Wyłącznego Partnera Wellis. Jeżeli awaria wynika z braku obowiązku serwisowego po stronie Klienta, wówczas Klient ponosi koszty związane z realizacją obowiązku gwarancyjnego, o ile posiadał wiedzę o serwisowaniu produktu lub jeżeli Wyłączny Partner Wellis wywiązał się z obowiązku informacyjnego w tym zakresie.
8.1.9.Jeżeli Klient zgłosi roszczenie gwarancyjne dotyczące oddzielnej części produktu – w odniesieniu do określonej wady – roszczenie gwarancyjne nie będzie uznawane za ważne w odniesieniu do innych części produktu.
8.2. Gwarancja na produkt
8.2.1. W przypadku wady produktu (rzeczy ruchomej) Klient – według własnego uznania – może dochodzić jednego prawa z tytułu odpowiedzialności za produkt lub roszczenia materialnego wobec producenta produktu, zgodnie z punktem 8.1.
8.2.2. Klient nie ma jednak prawa do jednoczesnego dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji w odniesieniu do tej samej wady. W przypadku ważnego uznania roszczenia gwarancyjnego klient będzie jednak uprawniony do uznania roszczenia gwarancyjnego wobec producenta w odniesieniu do wymienionego produktu lub naprawionej części.
8.2.3. W ramach reklamacji z tytułu rękojmi Klient będący konsumentem może żądać wyłącznie naprawy lub wymiany wadliwego produktu. W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi Klient musi udowodnić wadę produktu.
8.2.4. Produkt jest uważany za wadliwy, jeśli nie spełnia wymagań jakościowych obowiązujących w momencie wprowadzenia go do obrotu lub jeśli nie ma właściwości określonych przez producenta.
8.2.5. Roszczenia Klienta z tytułu odpowiedzialności za produkt należy rozpatrzyć w ciągu dwóch lat od daty wprowadzenia produktu do obrotu przez producenta. Po upływie tego terminu Klient traci to prawo. Po wykryciu wady Klient powinien niezwłocznie powiadomić o niej producenta. Wady zgłoszone w ciągu dwóch miesięcy od ich wykrycia należy niezwłocznie uznać za opublikowane. Klient będący konsumentem ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z opóźnienia w komunikacji.
8.2.6. Zgodnie z kodeksem cywilnym za producenta uważa się producenta i dystrybutora produktu. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi wyłącznie wobec producenta lub dystrybutora rzeczy ruchomej.
8.2.7. W pierwszej kolejności ciężar dowodu spoczywa na Kliencie będącym konsumentem: musi on udowodnić, że produkt jest wadliwy, tj. nie spełniał wymagań jakościowych obowiązujących w chwili wprowadzenia go przez producenta do obrotu lub nie posiadał właściwości określonych przez producenta. Producent nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli przyczyna wadliwości produktu tkwiła w dacie wprowadzenia go do obrotu, tj. wadliwe wprowadzenie do obrotu nie nastąpiło. Dowód istnienia wady produktu w chwili wprowadzenia produktu do obrotu obciąża konsumenta, natomiast dowód istnienia warunków wyłączających obciąża producenta.
8.2.8.Producent jest zwolniony z odpowiedzialności za produkt, jeśli udowodni, że
- a) produkt nie został wytworzony lub wprowadzony do obrotu w ramach działalności gospodarczej lub samozatrudnienia; lub
- b) stan wiedzy naukowej i technicznej w chwili wprowadzenia produktu do obrotu nie pozwalał na wykrycie wady; lub
- c) wada produktu została spowodowana zastosowaniem ustawowego lub obowiązkowego wymogu regulacyjnego.
CEL STRONY INTERNETOWEJ, OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
9.1.Celem Witryny jest sprzedaż produktów w Witrynie i dostarczanie informacji o produktach. Zdjęcia i kolory wyświetlane dla każdego produktu są ilustracjami i dlatego mogą różnić się od rzeczywistości. Dostawca traktuje informacje zawarte w Witrynie z należytą starannością, informacje w niej zawarte są w dobrej wierze, ale służą wyłącznie celom informacyjnym, Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za dokładność, kompletność informacji oraz pomyłki lub błędy zawarte w Witrynie lub bazie danych.
9.2.Dostawca wyraźnie wyklucza wszelką odpowiedzialność za jakiekolwiek szkody wynikające z lub podczas połączenia z Witryną lub korzystania z niej. Zadaniem osoby odwiedzającej Witrynę jest ochrona swojego komputera i przechowywanych na nim danych przed intruzami i innymi niepożądanymi zdarzeniami.
9.3.Dostawca wyłącza wszelką odpowiedzialność za zachowanie użytkowników Witryny oraz wszelkie oświadczenia lub treści, które mogą być publikowane przez użytkowników Witryny. Klient ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za własne zachowanie, a Dostawca Usług w pełni współpracuje z działającymi organami w celu zbadania naruszeń.
9.4.Witryna może zawierać hiperłącza (linki), które prowadzą do stron innych dostawców. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za praktyki ochrony danych i inne działania tych dostawców.
9.5.Jeśli Klient wykryje w Witrynie treści budzące zastrzeżenia, niezwłocznie zgłosi je Dostawcy. Jeśli Dostawca Usług uzna zgłoszenie za ważne, jest uprawniony do natychmiastowego anulowania lub zmodyfikowania informacji.
PRAWA AUTORSKIE
10.1.Istniejące i aktualne pełne treści na stronie internetowej – w szczególności, ale nie wyłącznie, teksty, obrazy, zdjęcia, grafiki, ilustracje, znaki towarowe, materiały audio i wideo, logo, informacje, inne materiały lub ich układ pojawiają się na stronie internetowej – są własnością intelektualną Dostawcy i są objęte ochroną praw autorskich lub ochroną znaków towarowych. Usługodawca nie wyraża zgody na wykorzystywanie swojej własności intelektualnej.
10.2.Dostawca zastrzega sobie wszelkie prawa do kopiowania i rozpowszechniania dowolnej części Witryny dowolną metodą lub techniką. Zabronione jest modyfikowanie, przekształcanie, powielanie, pobieranie, przechowywanie lub drukowanie jakiejkolwiek lub całej zawartości Witryny, wykorzystywanie ich do tworzenia innej strony internetowej lub produktu, prezentowanie, eksponowanie lub rozpowszechnianie, przekazywanie, zbywanie do użytku komercyjnego, biznesowego i niekomercyjnego w jakikolwiek sposób i w jakiejkolwiek formie bez uprzedniej pisemnej zgody Dostawcy. Zabronione jest również kopiowanie, ponowne wykorzystywanie i tworzenie kopii lustrzanych (ponowna publiczna transmisja za pomocą procesu technicznego), udostępnianie, przekazywanie w jakimkolwiek medium, nadawanie lub transmisja wszystkich tych treści chronionych prawem autorskim bez uprzedniej pisemnej zgody Dostawcy.
10.3.Nielegalne użytkowanie może skutkować konsekwencjami prawnymi opisanymi w prawie cywilnym lub karnym dotyczącym własności intelektualnej. W przypadku bezprawnego wykorzystania Usługodawca może zażądać zaprzestania naruszenia i zwrotu poniesionych szkód. Elementy graficzne i logo, które są szczególnie istotne dla Usługodawcy, są znakami towarowymi, a zatem nieautoryzowane użycie jest nie tylko naruszeniem praw autorskich, ale może być uznane za przestępstwo.
10.4. Zabronione są wszelkie działania, które wymieniają, sortują, archiwizują, hakują lub odszyfrowują kod źródłowy bazy danych Dostawcy. Zabronione jest modyfikowanie, powielanie, wstawianie nowych danych lub nadpisywanie istniejących danych w bazie danych Dostawcy za pomocą odrębnej umowy, interfejsu udostępnionego przez Dostawcę lub bez korzystania z usługi do tego przeznaczonej lub z pominięciem wyszukiwarek.
10.5.Poza Dostawcą, wszelkie linki na Stronie mogą być umieszczane wyłącznie w taki sposób, aby nie stwarzały wrażenia, że Strona lub Dostawca proponuje lub wspiera korzystanie lub zakup usługi lub produktu, który jest sprzedawany lub oferowany na stronie. Taka witryna z hiperłączem nie może dostarczać ani zawierać nieprawdziwych informacji o Witrynie i stosunku prawnym istniejącym między Witryną a witryną, do której prowadzi łącze. Witryna, do której prowadzi hiperłącze, nie powinna zawierać treści naruszających prawo. W przypadku naruszenia zasad korzystania z łącza, Usługodawca jest uprawniony do natychmiastowego usunięcia łącza do Witryny, jeśli operator witryny nie usunie go pomimo ostrzeżenia, a także ma prawo żądać odszkodowania za wszelkie szkody poniesione w wyniku naruszenia.
OPCJE EGZEKWOWANIA PRAWA I ROSZCZEŃ
11.1. Zarządzanie reklamacjami
Zastrzeżenia Klienta dotyczące produktu lub działalności Wyłącznego Partnera Wellis można zgłaszać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta, zgodnie z punktem 1.5.
- w przypadku ustnej reklamacji telefonicznej, prześle Klientowi merytoryczną odpowiedź określoną w pisemnej reklamacji najpóźniej i będzie postępować zgodnie z postanowieniami dotyczącymi reklamacji pisemnych.
Reklamacja ustna zgłoszona telefonicznie jest przypisywana przez wyłącznego partnera Wellis do unikalnego numeru identyfikacyjnego, który pomaga w odnalezieniu reklamacji.
W ciągu trzydziestu dni od otrzymania pisemnej reklamacji Wyłączny Partner Wellis jest zobowiązany do jej rozpatrzenia, udzielenia merytorycznej odpowiedzi i zapewnienia, że odpowiedź dotrze do Klienta. Jeśli reklamacja zostanie odrzucona przez Wyłącznego Partnera Wellis, musi on podać swoje powody w merytorycznej odpowiedzi na odrzucenie reklamacji.
11.2. Inne możliwości egzekwowania prawa i roszczeń
Jeżeli spór konsumencki pomiędzy Wyłącznym Partnerem Wellis a Klientem nie zostanie rozwiązany w trakcie konsultacji z Wyłącznym Partnerem Wellis, Klient ma do dyspozycji następujące mechanizmy egzekwowania prawa:
11.2.1.
Skarga do właściwego organu ochrony konsumentów
Jeżeli Klient będący konsumentem zauważy naruszenie swoich praw konsumenckich, ma prawo złożyć skargę do organu ochrony konsumentów właściwego dla swojego miejsca zamieszkania. Po rozpatrzeniu skargi organ decyduje o przeprowadzeniu postępowania w sprawie ochrony konsumentów. Konsumenci mogą przede wszystkim zwracać się ze swoimi skargami do wyznaczonych urzędów rejonowych. Kontakty urzędów rejonowych można znaleźć pod adresem:
http://jarasinfo.gov.hu/.
11.2.2.Wszczęcie procedury przez komisję pojednawczą
Jeżeli spór pomiędzy Wyłącznym Partnerem Wellis a Klientem nie zostanie rozstrzygnięty w drodze negocjacji z Wyłącznym Partnerem Wellis, Klient może zwrócić się do komisji pojednawczej i wszcząć postępowanie przed tą komisją. Procedura będzie regulowana przez komisję pojednawczą właściwą dla miejsca zamieszkania lub siedziby Klienta. W przypadku braku miejsca zamieszkania lub siedziby konsumenta, właściwość sądu polubownego określa się według siedziby spółki, której dotyczy spór konsumencki lub siedziby organu uprawnionego do jej reprezentowania. W postępowaniu – z wniosku Klienta uznanego za konsumenta – sąd polubowny, o którym mowa powyżej, zastępuje sąd polubowny wyznaczony przez konsumenta.
Jeśli chodzi o stosowanie zasad Rady Pojednawczej, organizacja pozarządowa, kościół, kondominium, spółdzielnia mieszkaniowa, mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwo, które kupuje, zamawia, otrzymuje, używa, potrzebuje lub jest adresatem informacji handlowej lub oferty związanej z produktem, wszyscy oni są uważani za konsumentów.
Spółka jest zobowiązana do współpracy w postępowaniu przed komisją pojednawczą. Jest to z jednej strony obowiązek przesłania pisma z odpowiedzią na wniosek komisji pojednawczej, a z drugiej – zapewnienia udziału osoby uprawnionej do zawarcia umowy w posiedzeniu komisji pojednawczej. W przypadku, gdy siedziba lub biuro przedsiębiorcy jest zarejestrowane w okręgu innym niż okręg właściwej izby rozjemczej prowadzonej przez Izbę, obowiązek współpracy przedsiębiorcy obejmuje zaoferowanie możliwości zawarcia umowy pisemnej odpowiedniej do potrzeb konsumenta.
Siedzibą Wellis Exclusive Partner jest siedziba Rady Pojednawczej w Budapeszcie (adres: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., E-mail: [email protected])
11.2.3. Wszczęcie postępowania sądowego
Klient jest uprawniony do dochodzenia swoich roszczeń przed sądem w postępowaniu cywilnym zgodnie z odpowiednimi przepisami Kodeksu cywilnego.
INNE POSTANOWIENIA
12.1.Kwestie nieuregulowane w niniejszych OWU, umowy zawarte na podstawie OWU oraz interpretacja niniejszych OWU podlegają prawu Wielkiej Brytanii, ze szczególnym uwzględnieniem
W przypadku jakichkolwiek rozbieżności między wersją obcojęzyczną a wersją węgierską OWH, rozstrzygająca jest wersja węgierska.
Miejscem jurysdykcji w kwestiach spornych jest siedziba Wellis Exclusive Partner.
12.2.
Sklep Internetowy Usługodawcy jest systemem informatycznym opartym na Linux/PHP, jego stopień zabezpieczeń jest odpowiedni, korzystanie z niego jest bezpieczne, jednak zaleca się zachowanie następujących środków ostrożności: korzystanie z oprogramowania antywirusowego i antyszpiegowskiego ze świeżą bazą danych, instalowanie aktualizacji zabezpieczeń systemu operacyjnego. Dokonywanie zakupów na Stronie Internetowej wymaga od Klienta znajomości ograniczeń technicznych i technologicznych Internetu oraz akceptacji ryzyka błędów związanych z technologią.
12.3.
Usługodawca jest uprawniony do jednostronnej zmiany warunków niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie. Dostawca informuje Klientów o zmianach za pośrednictwem interfejsu Witryny. Zmienione postanowienia mają zastosowanie do zamówień złożonych po ich wejściu w życie. Dostawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian lub poprawek w sklepie internetowym Wellis w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia.
Niniejsze OWH obowiązują do momentu ich anulowania lub wejścia w życie zmian.
Budapeszt, 15 kwietnia 2019 r.
Dodatki:
Załącznik 1: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Załącznik nr 2: Wzór informacji o rękojmi za wady ukryte, gwarancji i rękojmi na produkt
Załącznik 1
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
(Przed wypełnieniem formularza należy uważnie przeczytać punkt 8 Regulaminu pobranego z naszej strony internetowej).
Adres pocztowy: Adres wyłącznego partnera Wellis (u którego Klient zakupił produkt)
Adres e-mail: Adres Wyłącznego Partnera Wellis (u którego Klient zakupił produkt)
Niniejszym oświadczam (oświadczamy), że odstępuję (odstępujemy) od umowy sprzedaży następujących towarów/zamówienia następującej usługi:
-Order date: __________________________________________________________
-Delivery date: _______________________________________________________
-Customer (s): ________________________________________________________
-Numer zamówienia: ______________________________________________________
-Numer faktury: ____________________________________________________
Lista towarów, usług objętych odstąpieniem:
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Dane konta bankowego klienta do zwrotu ceny produktu:
Bank Prowadzący Rachunek: …………………………………………………………………………………
Nazwa właściciela konta: ………………………………………………………………………………….
Numer konta: …………………………………………………………………………………………
Data: ………………………… Podpis: …………………………
Załącznik 2
Wzór informacji o rękojmi za wady ukryte, gwarancji na produkt i gwarancji
- Odpowiedzialność za wady fizyczne
Kiedy można skorzystać z uprawnień związanych z odpowiedzialnością za wady fizyczne?
W przypadku wadliwego wykonania umowy przez Wellis Exclusive Partner Klient może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi od Wellis Exclusive Partner (u którego Klient nabył produkt), zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
Jakie prawa przysługują Klientowi z tytułu roszczeń związanych z odpowiedzialnością za wady fizyczne rzeczy?
Klientowi przysługują – według uznania – następujące roszczenia związane z odpowiedzialnością za wady fizyczne:
Na podstawie roszczenia z tytułu rękojmi użytkownik może zażądać naprawy lub wymiany, chyba że spełnienie roszczenia użytkownika jest niemożliwe lub spowodowałoby nieproporcjonalnie wysokie dodatkowe koszty dla wyłącznego partnera Wellis w porównaniu z innymi roszczeniami użytkownika. Jeśli użytkownik nie zażądał lub nie był w stanie zażądać naprawy lub wymiany, może zażądać proporcjonalnego zmniejszenia odszkodowania, może naprawić wadę lub zlecić jej naprawę stronie trzeciej na koszt spółki lub – w ostateczności – może również odstąpić od umowy.
Użytkownik może zmienić wybór roszczenia z tytułu rękojmi; musi jednak ponieść koszty takiej zmiany, chyba że było to uzasadnione lub spółka dała ku temu powód.
W jakim terminie można skorzystać z uprawnień związanych z odpowiedzialnością za wady fizyczne?
Użytkownik ma obowiązek zgłosić wadę niezwłocznie po jej wykryciu, nie później jednak niż w terminie dwóch miesięcy od jej wykrycia. Należy jednak pamiętać, że po upływie dwóch lat od zakończenia umowy nie można już egzekwować swoich praw z tytułu rękojmi. W przypadku przedmiotów używanych termin ten wynosi 6 miesięcy.
Wobec kogo można wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi?
Uprawnienia z tytułu odpowiedzialności za wady fizyczne można wykonywać przeciwko spółce.
What other conditions are there for you to exercise its warranty rights?
W ciągu sześciu miesięcy od dostawy wykonywanie praw związanych z odpowiedzialnością za wady materiałowe nie wymaga spełnienia innych warunków niż udowodnienie, że produkt lub usługa zostały sprzedane lub dostarczone przez Wellis Exclusive Partner. Po upływie sześciu miesięcy od dostawy użytkownik będzie jednak zobowiązany do udowodnienia, że wykryta przez niego wada istniała już w dniu dostawy.
Gwarancja na produkt
Kiedy można skorzystać z praw związanych z gwarancją na produkt?
W przypadku wady rzeczy ruchomej (produktu) użytkownik może – według własnego wyboru – dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi, o których mowa w punkcie 1.
Jakie są Twoje prawa wynikające z roszczeń związanych z gwarancją na produkt?
W ramach gwarancji na produkt użytkownik może żądać wyłącznie naprawy lub wymiany wadliwego produktu.
Kiedy produkt jest uznawany za wadliwy?
Produkt jest uznawany za wadliwy, jeśli nie spełnia wymagań jakościowych w momencie wprowadzenia go do obrotu lub nie jest zgodny z opisem jakości dostarczonym przez producenta.
W jakim okresie można skorzystać z praw związanych z gwarancją na produkt?
Klient może skorzystać z uprawnień związanych z gwarancją na produkt w ciągu dwóch lat od wprowadzenia produktu do obrotu. Po upływie tego terminu Klient traci to prawo.
Wobec kogo można dochodzić swoich praw związanych z gwarancją na produkt?
Uprawnienia z tytułu gwarancji na produkt można wykonywać wyłącznie wobec producenta lub dystrybutora rzeczy ruchomej. W przypadku roszczeń z tytułu gwarancji na produkt, to użytkownik jest stroną zobowiązaną do udowodnienia wady produktu.
W jakich przypadkach producent (dystrybutor) jest zwolniony z obowiązków gwarancyjnych?
Producent (dystrybutor) będzie zwolniony z obowiązku udzielenia gwarancji na produkt tylko wtedy, gdy będzie w stanie udowodnić, że:
– produkt nie został wyprodukowany lub wprowadzony do obrotu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, lub
– w momencie wprowadzenia produktu do obrotu wada nie mogła zostać wykryta ze względu na stan wiedzy naukowej i technicznej w tym czasie, lub
– wada produktu jest wynikiem stosowania jakichkolwiek przepisów lub oficjalnych specyfikacji.
Do zwolnienia wystarczy, jeśli producent (dystrybutor) przedstawi tylko jeden powód.
Należy pamiętać, że nie można jednocześnie zgłaszać roszczenia z tytułu odpowiedzialności za wadę materiałową i roszczenia gwarancyjnego dotyczącego tej samej wady. Jednakże, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia roszczenia z tytułu gwarancji na produkt, użytkownik będzie uprawniony do rozpatrzenia roszczenia z tytułu gwarancji na produkt wobec producenta w odniesieniu do wymienionego produktu lub naprawionej części.
- Odpowiedzialność
Kiedy można skorzystać z praw związanych z odpowiedzialnością za wady materiałowe?
W przypadku niektórych produktów, w przypadku wadliwego działania, Wellis Exclusive Partner jest objęty gwarancją na mocy umowy lub prawa.
Na podstawie gwarancji, jakie są Twoje prawa i okresy ich obowiązywania?
Okres gwarancji wynosi co najmniej jeden rok.
Kiedy spółka jest zwolniona z obowiązku gwarancyjnego?
Wyłączny Partner Wellis będzie zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi tylko w przypadku, gdy udowodni, że przyczyna usterki wystąpiła po spełnieniu świadczenia.
Należy pamiętać, że nie można jednocześnie dochodzić odpowiedzialności za wady materiałowe i roszczeń z tytułu rękojmi za tę samą wadę, w przeciwnym razie użytkownikowi przysługują prawa z tytułu rękojmi niezależnie od praw określonych w punktach 1 i 2.
Warunki i zasady promocjiWarunki i zasady promocji
Wielkanocne wydarzenie promocyjne
Niniejsze Warunki zostały zawarte pomiędzy Użytkownikiem a Wellis Hungary Plc. działającą pod nazwą Wellis na stronie www.woocommerce-1147769-4311243.cloudwaysapps.com i określają prawa i obowiązki Użytkownika i Wellis Hungary Plc. związane z naszą Wielkanocną Akcją Promocyjną (“Promocja Wielkanocna”).
Niniejsze Warunki należy czytać w połączeniu z naszą Polityką prywatności, Regulaminem i wszystkimi innymi obowiązującymi warunkami, ograniczeniami i wymogami naszej witryny
www.woocommerce-1147769-4311243.cloudwaysapps.com is regulowane przez. Decydując się na złożenie zamówienia w ramach naszej “Promocji Wielkanocnej”, użytkownik akceptuje niniejsze warunki, ograniczenia i wymagania. Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszymi Warunkami przed złożeniem zamówienia w ramach Promocji Wielkanocnej.
- Podczas naszej “Promocji Wielkanocnej” możesz kupić nasze Sun Family P&P Spa za 3 999 GBP, co stanowi oszczędność 1 500 GBP w stosunku do jego regularnej ceny.
- Podczas naszej “Promocji Wielkanocnej” można nabyć naszą wannę z hydromasażem Venus za 4 999 GBP, co stanowi oszczędność 2 000 GBP w porównaniu z jej regularną ceną.
- Podczas naszej “Promocji Wielkanocnej” możesz kupić naszą wannę z hydromasażem Jupiter za 4 499 GBP, co stanowi oszczędność 2 000 GBP w porównaniu z jej regularną ceną.
- Podczas naszej “Promocji Wielkanocnej” możesz kupić naszą wannę z hydromasażem Malaga za 7 999 GBP, co stanowi oszczędność 3000 GBP w stosunku do jej regularnej ceny.
- Podczas naszej “Promocji Wielkanocnej” otrzymasz również bezpłatnie wannę z hydromasażem Malaga z pakietem o wartości 2000 GBP.
- Zawartość bezpłatnego pakietu Malaga Hot Tub to: Pokrywa spa, Easy Cover Lifter, WelliStep, Filtr wstępny zmiękczacza wody, Filtr antybakteryjny 2szt, Pakiet środków chemicznych Wellis Crystal, Różdżka spa, Dostawa i montaż
- Wszystkie nasze promocyjne wanny z hydromasażem są objęte 10-letnią rozszerzoną gwarancją na konstrukcję skorupy i 3-letnią gwarancją na części techniczne.
- Wellis Hungary Plc. zastrzega sobie prawo do zmiany korzyści “Promocji Wielkanocnej”, w tym kwot rabatów i uprawnień do określenia kwot rabatów w dowolnym momencie.
- Oferta jest ważna do 30 kwietnia 2019 r. lub do wyczerpania zapasów.